Společnost Lidl přichází opět s něčím nevšedním. Jako první řetězec uspořádá letní roadshow se svou značkou sportovního oblečení CRIVIT. Jedná se o další krok k tomu, aby se tato značka stala nejsilnějším sportovním symbolem v Evropě. Ambasadorem roadshow se stal úspěšný desetibojař Roman Šebrle.
Před měsícem spustil CRIVIT první mezinárodní vícekanálovou kampaň „FIND YOUR MOVE“, která si klade za cíl ve více než 30 Lidl zemích znovu motivovat lidi k pohybu, protože fyzická aktivita je často opomíjena. Mnozí lidé mají dnes sedavé zaměstnání a zábavu hledají spíše na svých mobilech než při sportovních aktivitách. Problémem dnešní doby je rapidní nárůst obezity nejen u dospělých, ale hlavně u dětí, jak uvádí Statní zdravotní ústav.[1] CRIVIT se to proto snaží změnit a inspirovat k tomu, aby lidé vnímali pohyb jako zdroj radosti a energie. Zároveň dokazuje, že začít sportovat je snadné.
„Kdo jiný, než kvalitní a cenově dostupná sportovní značka by měl motivovat ke zdravému životnímu stylu? Naším cílem je inspirovat děti i dospělé k pohybu, aby trávili čas aktivně. Chceme jim připravit co nejjednodušší start a podpořit je v pravidelném pohybu,“ dodává mluvčí Eliška Froschová Stehlíková.
Jak lidi co nejvíce motivovat a oslovit hlavní myšlenkou kampaně?
Lidl Česká republika vyráží na letní roadshow s unikátním pop-up storem CRIVIT, který vznikl výhradně pro tour v České republice.
Olympionik Roman Šebrle se spojil se sportovní značkou CRIVIT, známou z prodejen Lidl, a stal se ambasadorem její letní roadshow po republice. V projektu ho navíc podpoří i jeho syn Štěpán, který po otci zdědil sportovní talent a jako nadějný fotbalista se představí fanouškům během speciálního akce.
Rodák z Lanškrouna patří mezi nejvýznamnější atlety jak doma, tak i v zahraničí. V roce 2004 si z Atén odnesl zlatou medaili v desetiboji, a navíc se stal první atletem na světě, který v desetiboji překonal hranici 9000 bodů. Roman Šebrle svým příkladem ztělesňuje hodnoty sportu a zároveň motivuje nové generace. „Jsem velmi rád, že jsem se mohl stát ambasadorem projektu, který má za cíl přivést lidi ke sportu, zvednout je od tabletů a motivovat k pohybu. Já jsem sportovec odmala a vím, že sport je dobrou životní cestou,“ uvedl o své roli ambasadora. „Nejen tím, že učí dodržování určitých pravidel, respekt ke druhým, ale hlavně udává zdravý životní styl, který se promítá jak dodo fyzické, tak duševní pohody. A to je obzvlášť v dnešním světě plném technologií velmi důležité,“ dodal olympionik.
Setkání s nadějným fotbalistou
Na unikátní roadshow sportovní značky CRIVIT se k hlavnímu hostu připojí i jeho syn Štěpán Šebrle, který zdědil po otci vášeň pro sport a je nadějným fotbalistou. Fanoušci budou mít jedinečnou příležitost setkat se s nimi osobně ve čtvrtek 26. června od 16 hodin na Císařském ostrově v Praze u pop-up stánku CRIVIT. Součástí akce bude i doprovodný program pro všechny věkové kategorie.
Letní tour
Praha nebude jedinou zastávkou této jedinečné roadshow. Zavítá do osmi oblíbených prázdninových destinací – Berouna, Prahy, Brna, Olomouce, Liberce, Turnova, Doks a Českých Budějovic. Součástí je unikátní pop-up store CRIVIT, vytvořený výhradně pro tuto tour v České republice, kde si návštěvníci mohou prohlédnout a vyzkoušet širokou nabídku oblečení a vybavení pro cyklistiku, turistiku, vodní sporty či běh.

Volejbalistka i rider
Dalšími známými osobnostmi, které budou moci návštěvníci roadshow během léta potkat, jsou volejbalistka Markéta Nausch Sluková či slovenský BMX rider Tomáš Tohol.Tato akce je součástí širší strategie značky CRIVIT, která si klade za cíl stát se jedním z nejvýznamnějších symbolů pro dostupné sportovní vybavení v Evropě. Před měsícem spustil CRIVIT první mezinárodní vícekanálovou kampaň „FIND YOUR MOVE“, která ve více než 30 zemích, kde Lidl působí, motivuje lidi k pravidelné fyzické aktivitě – často opomíjenému aspektu zdravého životního stylu. Nezáleží na tom, o jaký sport jde. Hlavní je, že člověka naplňuje a pravidelně se mu věnuje.
Během léta navštíví 8 oblíbených prázdninových destinací – Beroun, Prahu, Brno, Olomouc, iberec, Turnov, Doksy a České Budějovice. Návštěvníci si budou moci prohlédnout a vyzkoušet širokou nabídku oblečení a vybavení na cyklistiku, turistiku, vodní sporty či běh. „Věříme, že atraktivní prezentace a možnost zakoupit si vše hned na místě, nebo rovnou objednat online, usnadní zákazníkům ten první krok ke sportu. Většinou nám záleží na tom, abychom i při sportu vypadali a cítili se dobře,“ dodává mluvčí Lidlu.
Pop-up bude v navštívených městech zpravidla týden, od 9–19 h. Lokality byly tematicky vybrány tak, aby byl pop-up co nejblíže návštěvníkům a souvisejícím sportům. Během celého týdne bude připraven zajímavý doprovodný program, jeden den bude vždy patřit setkání s ambasadorem roadshow, nebo známým influencerem, který miluje pohyb.
Tváří celé kampaně se stal desetibojař Roman Šebrle, který ve své disciplíně jako první pokořil hranici 9 000 bodů.
„Jsem velmi rád, že jsem se mohl stát ambasadorem projektu, který má za cíl přivést lidi ke sportu, zvednout je od tabletů a motivovat k pohybu. Já jsem sportovec odmala a vím, že sport je dobrou životní cestou. Nejen tím, že učí dodržování určitých pravidel, respekt ke druhým, ale hlavně udává zdravý životní styl, který se promítá nejen do fyzické ale i duševní pohody. A to je obzvlášť v dnešním světě plném technologií velmi důležité,“ komentuje svou roli ambasadora Roman Šebrle.
Dalšími známými osobnostmi, které budou moci návštěvníci roadshow během léta potkat, jsou volejbalistka Markéta Nausch Sluková, nadějný fotbalista Štěpán Šebrle či slovenský BMX rider Tomáš Tohol.
V tomto týdnu probíhá pilotní provoz v Berouně, 21. června pop-up najdete také na Redbull Kolo Molo a ostrý start kampaně je plánovaný na pondělí 23. června v Praze na Císařském ostrově, pop-up bude otevřen od 9 do 19 hodin až do pátku 29. června.
Ve čtvrtek 26. června se pak od 17 h uskuteční setkání s nadějným fotbalistou Štěpánem Šebrlem. Nachystán bude i doprovodný program jak pro děti, tak dospělé.
Více informací o celé tour včetně termínů a měst najdete na Lidl.cz/crivittour .
Značka CRIVIT – k dostání v Lidlu – nabízí jedinečný sortiment sportovního oblečení a vybavení pro nejrůznější aktivity a sporty. Ať už se jedná o fitness, cyklistiku, kempování a outdoor, běh, zábavné a týmové sporty, zimní sporty nebo vodní sporty: CRIVIT poskytuje vše pro aktivní životní styl, navíc za výhodné ceny. Jako partner, který motivuje lidi ke cvičení, se CRIVIT zaměřuje na individuální pohodu a inspiruje každého, aby si vybral právě takový sport, který mu bude nejvíce vyhovovat. Cvičení. Sport. Pohoda. Se značkou CRIVIT.
Více informací o celé tour včetně termínů a měst najdete na Lidl.cz/crivittour
Přijďte se sami prohlédnout a vyzkoušet to nejlepší od značky CRIVIT!

[1] Státní zdravotní ústav. Online. Dostupné z: https://szu.gov.cz/aktuality/vice-nez-60-procent-cechu-ma-nadvahu-trpi-ji-az-ctvrtina-deti-obezita-zpusobuje-zavazne-zdravotni-komplikace/. [cit. 2025-06-16].