Banány v čokoládě jsou ikonickou čokoládovou tyčinkou, která nám připomíná chutě a radosti našeho mládí. Její charakteristický „banánový“ tvar a lahodné jemné želé, které je zalité vrstvou křupavé hořké čokolády, oslovuje milovníky sladkostí už více než 90 let. Do svého stálého portfolia teď přináší vzrušující inovaci. Oblíbené želé s chutí banánů si můžete nyní vychutnat i v lahodné bílé polevě. Seznamte se s novinkou – Banány Bílé. K příležitosti uvedení této novinky je připravena velkolepá komunikační kampaň.

Tváří kampaně se stala ikona a nezaměnitelná osobnost, Leoš Mareš.

Moderátor, producent, zpěvák a ikona česko-slovenské kulturní a společenské scény představí v kampani novinku Banány Bílé prostřednictvím originálního příběhu. V této kampani si zahraje po boku jednoho z nejoblíbenějších českých herců a stand-up komiků, Štěpána Kozuba. Spojení těchto dvou osobností již samo o sobě naznačuje, že se bude jednat o jedinečný a zábavný příběh. Pro Leoše Mareše to je navíc úplně poprvé, kdy si zahraje v televizní reklamě, která bude odvysílána na televizních stanicích v České a Slovenské republice.
„Pro představení novinky Banánů Bílých, jsme si vybrali Leoše Mareše, který dokonale zapadá do našeho příběhu. Jeho charismatická osobnost, láska k rodině, pozitivní energie, nadšení a originalita, které přináší do každého svého projektu, jsou přesně ty atributy, se kterými se ztotožňuje i naše značka Orion Banány.“ říká Barbora Sulovská, Brand Manager tyčinek Orion.

Samotný děj televizní reklamy se odehrává v rodinném kadeřnictví na malém městě, kde se pravděpodobně ocitnul každý z nás. Nyní tam přichází jako zákazník i Leoš Mareš s perfektním účesem a prosbou o drobné zastřihnutí. Lichotivý kadeřník, který je návštěvou takového hosta naprosto poctěn, chce Leošovi chvilku v jeho salónu maximálně zpříjemnit. Příběh začne gradovat v okamžiku, kdy Leoš představí novinku Banány Bílé, čímž naprosto odzbrojí celé kadeřnictví. Největší překvapení ale přijde v momentě, kdy kadeřník přes údiv z jedinečné novinky přestane vnímat stále jedoucí strojek a vyholí Leošovi na hlavě pruh. Leoš Mareš se do své role chtěl vcítit naplno, a tak si nechal na hlavě autenticky oholit pruh přímo před kamerami během natáčení.

„Pevně věříme, že nadsázka v příběhu a autenticita Leoše Mareše, který se kvůli příběhu opravdu nechal ostříhat, nám pomohou oslovit velké množství diváků.“ pokračuje Barbora Sulovská.

Součástí kampaně bude viditelné vystavení Banánů v čokoládě a novinky Banánů bílých v obchodních řetězcích a masivní podpora v digitálních médiích na všech klíčových sociálních platformách. Neoddělitelnou součástí strategie kampaně je propojení známých osobností ze společenského a kulturního života prostřednictvím sociálních sítí a jejich formou influencerských spoluprací.

Se značkou na sociálních platformách budou spojování Veronika Arichteva, Dan Krejčík, Tomáš Zástěra, Andrea Bezděková, Martin Hranáč a samozřejmě Leoš Mareš, Štepán Kozub. Na Slovensku to budou jména jako FeroJoke: František Košarišťan, Evelyn Kramerová, Sajfa: Matěj Cifra, Xénia Gregušová, Lukáš Stanislav, Bekimko, On vs Ona a HelloKlaudi.
Za originální myšlenkou kampaně a komplexní marketingovou strategií stojí agentura MK brand, která připravila a zrealizovala celou 360° kampaň. Na pomoc při vytvoření samotného scénáře, režie TV spotu a digitálních videí si přizvala talentovaného režiséra Marka Jarkovského, který již dlouhodobě s Leošem Marešem spolupracuje.